עמוד האינסטגרם של המסעדה

בעלי מסעדות הם לרוב אנשים שהתשוקה לתחום הקולינרי בוערת בהם. זהו תחום קשה ודורשני שלא ניתן לשרוד בו ללא המון אמונה בדרך ואהבה למה שעושים. ההתמקדות הזו באוכל, בשירות ובכלל בפרטים הכי קטנים במסעדה, יכולה להביא רבים מבעלי המסעדות לפספס תחומים אחרים. זה לא נובע מחוסר מקצועיות, אלא דווקא מהמקצועיות במה שהם טובים בו, אוכל ולא שיווק. במאמר הזה נציג לכם את היתרונות של חשבון אינסטגרם לעסק מזון בכלל ומסעדות בפרט. לדעתנו, האינסטגרם צריך להיות חלק חשוב מאסטרטגית השיווק שלכם, קראו הלאה והבינו מדוע.

מסעדות ורשתות חברתיות

רשתות חברתיות הן הדרך שלכם להגיע ללקוחות פוטנציאלים, להציג להם את המסעדה שלכם וליצור אצלם את הרצון לבוא ולהתנסות. היופי ברשתות החברתיות הוא שלא מדובר בפרסומת. כאן אתם עושים שימוש בקשר עם הקהל ואפילו עם לקוחות קיימים בשביל לייצר 'באז' סביב המסעדה ובכלל לעורר עניין. ברשתות חברתיות יש כלים שונים בהם תוכלו להשתמש. בפייסבוק למשל יש קבוצות מאד פעילות סביב נושאים שונים. שם תוכלו להשתתף בדיונים, להעלות נושאים ולענות על שאלות. תוך כדי כך, תבנו את עצמכם כמומחים ולאט לאט תצרפו עוד אנשים לחשבון העסקי של המסעדה. אפשרות נוספת היא פרסום פוסטים שונים הכוללים כמובן גם תמונות או אפילו סרטונים. את הפוסטים הללו תוכלו אפילו לקדם בתשלום וכך להגיע למשתמשים רבים מקהל היעד שלכם. אחת הרשתות החברתיות שהכי תתאים לכם כבעלי מסעדה היא האינסטגרם. בהמשך, אנחנו נדבר על השאלה האם ניתן לבצע קניית לייקים באינסטגרם לצורך הגדלת החשיפה של הפוסטים השונים בחשבון.

בעל מסעדה, חשבון באינסטגרם כבר יש לך?

האינסטגרם היא רשת חברתית המבוססת על תמונות, סרטונים ושידורים ארוכים. יש לה יתרון עצום בכל עסק שצריך להראות מוצר או שירות שהם מאד ויזואליים בעיקרם. מסעדה היא בהחלט שירות כזה. במסעדה יש הרבה גורמים שונים אשר פשוט מצטלמים טוב ויכולים למשוך עוקבים רבים ואיתם גם לקוחות פוטנציאלים:

אוכל

כבר הוכח במחקרים שניתן לעורר את מערכת העיכול ובלוטות הרוק רק מצפיה בתמונות של אוכל מגרה.

אורחים

תמונות וסרטונים של אורחים במסעדה הם התוכן הכי טוב שתוכלו לבקש. הם עדות להצלחה ולאיכות השירות של המסעדה שלכם.

צוות

אתם יכולים ליצור תכנים אשר מופנים לאורחים ישירות מהצוות. תוכלו לתאר את האווירה, את המקצועיות בהכנת האוכל ואת תשומת הלב לפרטים, הכל על ידי מי שעובד במסעדה.

 

התכנים באינסטגרם מוצעים לגולשים לפי כל מיני פרמטרים. אחד מהם הוא מספר הלייקים בכל פוסט, ואחת האפשרויות להגדלת מספר הלייקים היא רכישה. לרכישה כזאת תהיה עוד השפעה חיובית. היא תצביע על עניין ותביא עוקבים אחרים לעצור, להסתכל ולתת לייק בעצמם.

עמוד אינסטגרם למסעדה יכול להעלות תכנים מסוגים רבים, כאשר חלקם עוסקים רק באופן עקיף במסעדה. למשל תוכן העוסק במקור רכיבי המזון או במיקום או בהיסטוריה של המסעדה. הרעיון הוא ליצור תכנים שונים אשר יהפכו את המסעדה שלכם למעוררת סקרנות, השראה ואפילו כמקום שעושה טוב ושמח על הלב, לא רק כאשר נמצאים וסועדים בו.

 

אם אין לכם עדיין עמוד אינסטגרם למסעדה שלכם, ניתן לפתוח אותו ממש בקלות. אחד היתרונות הגדולים של עמוד עסקי באינסטגרם הוא היכולת לשתף תכנים במקביל גם בפייסבוק. כך אתם מצליחים באותה מידת השקעה לשמור על שני חשבונות בשתי רשתות חברתיות. בשביל להצליח באינסטגרם הקפידו להעלות תכנים באופן רציף בתדירות קבועה ושיקלו לרכוש לייקים לפוסטים שונים.