מנהלת מסעדות

כמנהלת מסעדה יוקרה את נדרשת להגיע לעבודה בסטייל, וזאת לאור העובדה כי את מהווה את כרטיס הביקור של בית העסק. כיצד תוכלי לסגנן את הארון שלך וליצור לוקים בלתי נשכחים? להלן מספר הצעות במיוחד בעבורך.

כך תגיעי לעבודה עם מקסימום סטייל ובמינימום מאמץ

תחום המסעדנות כאן בישראל קפץ לא מעט צעדים קדימה, בשל פתיחה של מסעדות יוקרה ברמה גבוהה שמציעות לא רק חוויה קולינרית אלא גם חווית אירוח יוצאת מהכלל. בהתאם לכך, כללי הלבוש של העובדים בתחום מסעדות היוקרה שונה מאשר מסעדות רחוב לדוגמה, בשל הייצוגיות הנדרשת מצד כל העובדים ובוודאי מצדך כמארחת שאותה רואים ראשונים האורחים. אם את מגיעה לעבודה בלבוש מרושל, הרושם הראשוני אשר יתקבל לגבייך כמו גם לגבי המסעדה עלול להיות מוטעה ויתרה מכך – חלק מבעלי המסעדות החליטו לגבש קו לבוש אחיד בעבור כל העובדים.

אם את בדיוק מתחילה את צעדייך הראשונים בענף ומתלבטת לגבי לוקים מושלמים אותם תוכלי להרכיב לטובת יום העבודה שלא פעם עשוי להיות ארוך, זה הזמן להציץ בארון ולשדרג אותו באמצעות לוקים שיקים ואלגנטיים שיהיו חלק בלתי נפרד מהנראות שלך כמנהלת המסעדה. בכדי לסייע, להלן מספר הצעות:

שמלה שחורה

כל אישה צריכה בארון שמלה שחורה ומחמיאה שאותה ניתן לשלב עם פריטים שונים כמו ג'קט עור או אפילו מראה נקי וקלאסי באמצעות שילוב של אקססוריז שונים. בכדי לשדרג את הלוק, רצוי לנעול נעל עקב עם אמירה – בכדי להקפיץ את הלוק כמה שלבים קדימה. כיום ניתן לבצע רכישה של מגוון נעלי עקב לבחירה באופן קל ופשוט, בהתאמה מדויקת ועם שימת דגש על חומרי גלם איכותיים שלא רק שומרים על מבנה העקב אלא גם נוחים לעמידה של שעות ארוכות.

מכופתרת לבנה עם מכנס שחור מחויט

אחד הלוקים האהובים ביותר ע"י מנהלים הוא ללא ספק מכופתרת לבנה עם מכנס שחור, בשל העובדה כי מדובר בלוק מרשים אך גם לא מתאמץ. רצוי לשדרג את הלוק הבסיסי הזה באמצעות רכישה של מכופתרת לבנה עם עיטורים כמו גם לשלב נעל עקב עם טקסטורה מעניינת, ובכך ליצור לוק מעניין אך גם קלאסי.

חליפת שני חלקים

אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות הוא חליפות שני חלקים מחויטות שמעניקות גם מראה רציני אך גם סקסי למדי. מאחר ומדובר במסעדת יוקרה, עדיף לבצע רכישה של חליפת שני חלקים מבת איכותי כמו כותנה, ולהעדיף לבחור בצבע כמו שחור, בז' או לבן. בכדי לשדרג את הלוק הוסיפי עגילים עם אמירה או אקססוריז בולט ובכך תוכלי ליצור בעבורך לוק אלגנטי ובלתי נשכח.

שמלת מעטפת

שמלת מעטפת היא שמלה שמחמיאה לכל אישה ולכל מבנה גוף (ובהחלט חשוב לבחור שמלה שתחמיא למבנה הגוף שלך). במידה והחלטת לשדרג את הארון עם שמלת מעטפת איכותית עדיף לבחור בשמלה עם צבע וטקסטורה, כך שתוכלי להביא לידי ביטוי את הנשיות שלך אך מצד שני גם רומנטיות מנצחת. מאחר וחשוב שתרגישי בנוח עם השמלה, הקפידי לבחור בשמלה במידה המדויקת שלך כך שהיא תעטוף את מבנה הגוף בצורה מושלמת.

לסיכום, עם אאוטפיט מנצח וקלאסי תוכלי להגיע למקום העבודה שלך בסטייל אך גם עם קריצה לרשמיות, בשל היותה של המסעדה מסעדת יוקרה. חשוב לציין כי את לא צריכה לרוץ לקניון הסמוך למקום המגורים אלא ניתן להשתמש ולמחזר גם פריטים שבהם את לא משתמשת, מתוך מטרה ליצור מראה מחמיא שמייצג בצורה מושלמת את התפקיד החשוב שלך כמנהלת המסעדה.