כבעלי מסעדה, קידום של האתר במסגרת של קידום אתרים אורגני מהווה דרך מצוינת למשוך לקוחות, ולהגדיל את הנראות במנוע החיפוש הגדול בעולם – גוגל. עם זאת, בשביל להשיג את המטרות צריך ליצור קשר עם חברה מקצועית לקידום אתרים, וזאת מתוך מטרה לבנות תוכנית פעולה אשר תאפשר לכם לקדם את האתר באופן מקצועי ויעיל. ביחד עם המקצוענים של חברת ריגו מרקטינג, איגדנו בעבורכם את כל מה שצריך לדעת לטובת בחירה של חברה המתמחה בעולם קידום האתרים. מוכנים? בואו נתחיל!

הגדרת הצרכים

עוד לפני שאתם מתחילים לחפש חברה מקצועית לטובת קידום האתר, צריך קודם כל לחשוב עם עצמכם מהם הצרכים הנדרשים שבהם החברה תצטרך לעמוד, בשביל לקבל שירות מקצועי. למעשה, השלב הראשון בבחירת חברה לקידום אורגני הוא הגדרת המטרות. חשבו היטב מה אתה רוצים להשיג באמצעות קידום אורגני? האם אתם רוצים להגדיל את מעורבות הגולשים באתר, לשפר את הדירוג במנוע החיפוש, לשפר את הנראות של האתר. ככל שתהיו יותר מדויקים, כך תוכלו לבצע בחירה מדויקת בחברה אשר תעניק לכם את המענה המקצועי הטוב ביותר.

חקר שוק מקיף

לאחר שהגדרתם את המטרות, השלב הבא הוא להתחיל לחקור חברות פוטנציאליות. ישנן חברות רבות המציעות שירותי קידום אורגני, לכן חשוב לעשות את המחקר באופן מקיף ובהתבסס על המלצות מצד בעלי עסקים כמו למשל בעלים של מסעדות מוכרות שקיבלו את השירות, לצד תיאום של פגישה ראשונית שנועדה לבחון את מידת ההתאמה. הקדישו זמן למחקר מקיף המבוסס לא רק על הוותק המקצועי, אלא גם על היכרות עם הצוות המקצועי, בשביל לבחון את הכימיה ואת מידת ההתאמה, בהתאם לחקר שוק מקיף וכן להצגה מדויקת של הדרישות כתוצאה מקבלת השירות.

שימת דגש על ניסיון

ניסיון הוא אלמנט משמעותי בבחירת חברה לקידום אורגני. רצוי לאתר  חברות שיש להן ניסיון בקידום אתרים המתמחים בעולם המסעדנות, לטובת ניצול הידע המקצועי וכן ניסיון עבר שיניב את היכולת לבצע קידום אתרים אורגני באופן המשרת את הצרכים הנדרשים. במעמד הפגישה, אל תהססו לבקש דוגמאות לפרויקטים שהם קידמו בעבר, לצד תוצאות לפני ואחרי התהליך. בנוסף, רצוי לשאול בנוגע לאופן העבודה מבחינת קבלת עדכונים וכן התנהלות שוטפת, גורמי מקצוע שאיתם תהיו בקשר לאורך הדרך וכן מהו המענה שאותו החברה מספקת במסגרת השירות, החל מביצוע של אופטימיזציה לאתר ועד כתיבה של תוכן המשלב גם ביטויים ומילות מפתח. כל זאת נועד להבטיח כי הקידום יתבצע ברמה הגבוהה ביותר.

 

 

שקיפות כחלק מהשירות

על מנת לבנות מערכת של יחסי אמון וכן יחסי עבודה תקינים, צריך להקפיד על הנושא של שקיפות. בדקו כי החברה מספקת לכם נתונים בזמן אמת אודות קצב ההתקדמות של קידום אורגני, כמו גם מבצעת פגישות עם מנהל הפרויקטים, וזאת מתוך מטרה לקבל מעטפת מקצועית לכל אורך הדרך. מאחר ומדובר בתהליך מדוד המתבצע באמצעות שימוש בכלים מתקדמים כמו למשל גוגל אנליטקס, מדובר באלמנט חשוב שאותו נדרש לבחון עוד לפני שחותמים על החוזה.

לסיכום

בחירת החברה הנכונה לקידום אורגני היא החלטה חשובה לטובת קידום האתר של המסעדה בבעלותכם. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במדריך זה, תוכלו לא רק למצוא חברה שיש לה את הניסיון, המומחיות והאסטרטגיות לקדם את האתר ביעילות, אלא גם לקבל מעטפת נרחבת, כל זאת לטובת קידום איכותי שיוביל להגעה של האתר לתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש גוגל.