חברת משלוחים למסעדה

מסעדנות, כך אומרים, הוא אחד העסקים הקשים ביותר שיש. נראה שכל התנאים פועלים נגד המסעדן – החל מתחרות עצומה, עונתיות בדרישה, ניהול עובדים קשה ועד לרגולציות רבות של המדינה. מי שמגיע לתחום הוא לרוב ‘משוגע לדבר’ שהקולינריה בוערת בעצמותיו. לאור כל זאת, לא סביר שבעלים או מנהל מסעדה יתעסק עם שליחויות. גם כאן מדובר על עסק שלם ומורכב משל עצמו. מנגד, שליחויות הן כיום חלק חשוב, כמעט בלתי נפרד מקיומו של כל עסק מזון. לאחר הקורונה, עברו מסעדות ועסקי מזון לבסס נתח גדול מהפעילות שלהם על משלוחי מזון. מי שרוצה להצליח חייב לקחת את נושא המשלוחים ברצינות. במאמר הזה נסקור את הדגשים שבבחירת חברת משלוחים למסעדה.

משלוחים של מסעדה – האם כל שליח יכול?

משלוחים ממסעדה אל לקוחותיה הם עניין מורכב ששונה מהותית משילוח בכמעט כל תחום אחר. יש כמה מכשלות, או אתגרים למשלוחים הללו המכתיבים למנהל המסעדה בחירה בחברה עם ניסיון גדול שתנהל את התחום. מה כל כך קשה במשלוחים למסעדה אתם שואלים? הנה:

בוחרים בחברת משלוחי מזון

לאור כל המגבלות והאתגרים שציינו לעיל, הבחירה המושכלת תהיה בחברה בעלת ניסיון בתחום משלוחי האוכל וכזאת אשר מביאה חדשנות ויתרונות מוכחים לתחום. כזאת היא בדיוק חברת מיי דליברי. היא חברה אשר מספקת שירותי שילוח שונים – שילוח חבילות, שילוח משפטי וגם משלוחי מזון. היא עושה זאת ביעילות מכיוון שהיא מפעילה בעצמה את מיטב הספקים בתחום. השיטה הזו מוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש. חברת מיי דליברי איננה מחויבת לספק אחד ולכן הם משתדלים יותר כאשר הם עובדים דרכה. תוכלו להזמין שירותי משלוחי מזון למסעדה שלכם ללא חשש מפני בעיה נקודתית אצל ספק זה או אחר. במיי דליברי יוכלו לתת לכם פתרון התפור למידת העסק שלכם והכל בשיא הרצינות והמקצועיות – בין אם פתחתם מסעדה קטנה ובין אם אתם רשת בפריסה ארצית.

מיי דליברי מסוגלת לספק שירות משלוחים למסעדות במחירים הכי תחרותיים ועדיין לשמור על רמת שירות גבוהה. היא עושה זאת בזכות נפח עבודה גדול אשר מאפשר לה לקבל מחירים טובים מספקים מעולים ולהעביר את הרווח הלאה ללקוחותיה, כלומר אתם ועסק המזון שלכם.

 

תקופת הקורונה והיציאה ממנה לימדה אותנו שמשלוחי מזון הם הרכיב אשר יכול ממש להפוך מסעדה מכישלון להצלחה, מרק ‘שורדת’ לרווחית. בשביל הלקוחות של המסעדה שלכם, שירותי המשלוח הם חלק מהשירות שהם מקבלים כאשר הם מזמינים מכם. הם לא רואים הפרדה בין העסקים, אפילו אם היא קיימת במציאות. שירותי משלוח שיוצרים בעיות ישפיעו על ההזמנות העתידיות מאותם לקוחות ומהמעגלים החברתיים הקרובים להם. מנגד, שירותי משלוחי מזון אמינים, מדויקים ואדיבים ישלימו את החוויה הקולינרית שאתם עמלים כל יום כל כך קשה ליצור.